Poštovani pacijenti,
Tijekom boravka u Specijalnoj bolnici za medicinsku rehabilitaciju Krapinske Toplice (dalje u tekstu: SBKT), želimo Vam osigurati nekoliko osnovnih informacija o Vašim pravima reguliranim Zakonom o zaštiti prava pacijenata (NN 169/04, 37/08), a s ciljem izgradnje međusobnog povjerenja, razumijevanja i partnerskog odnosa pacijenta i zdravstvenih djelatnika.
Zaštita prava pacijenata u Republici Hrvatskoj provodi se na načelima humanosti i dostupnosti.
Vaša prava su:
Vaša iskustva i pohvale tijekom boravka u našoj Bolnici možete upisati u Knjigu dojmova koja se nalazi na recepciji Bolnice.
Ako ste nezadovoljni s pruženom skrbi i uslugama u našoj ustanovi, možete se žaliti usmenim ili pismenim putem.
Prigovor je usmeno izraženo nezadovoljstvo izjavom osoblju ustrojstvene jedinice ili izravnim obraćanjem Upravi Bolnice.
Pritužba je pismeno izraženo nezadovoljstvo koju možete ispisati na Obrascu za prijavu pritužbe pacijenata.
Obrazac možete naći na internet stranici bolnice www.sbkt.hr/jedinica za kvalitetu/obrasci ili na recepciji. Pritužbu možete uputiti elektroničkom poštom na adresu kvalitetasbkt@sbkt.hr ili u pisanom obliku ulaganjem u označeni sandučić koji se nalazi u prizemlju Bolnice.
Za dodatne informacije o postupku pohvale, prigovora ili pritužbe možete se obratiti djelatnicama na recepciji.
Vaše je pravo istodobno podnijeti prigovor ili pritužbu ministarstvu nadležnom za zdravstvo:
Ministarstvo zdravlja
Ksaver 200a, 10000 Zagreb
Telefon: (01) 46 07 555
Telefaks: (01) 46 77 076
E-mail: pitajtenas@miz.hr
Bijeli telefon (besplatni telefon): 0800 7999
Pritužbe, pohvale, primjedbe,
prijedlozi građana Republike Hrvatske
vezano uz ostvarivanje prava na zdravstvenu zaštitu
Tijekom boravka u SBKT molimo Vas da poštujete odredbe Kućnog reda i upute osoblja!
Sva Vaša prava i objašnjenje istih možete i downloadati u ovom dokumentu: Prava pacijenata