Poštovani pacijenti,
Specijalna bolnica za medicinsku rehabilitaciju Krapinske Toplice (dalje u tekstu: SBKT), želi osigurati svakom pacijentu pravo na kvalitetnu i kontinuiranu zdravstvenu zaštitu sukladno njegovom zdravstvenom stanju i opće prihvaćenim stručnim standardima i etičkim načelima te sprečavanje štetnih neželjenih događaja.
Sukladno Zakonu o zdravstvenoj zaštiti svaka osoba ima pravo neposredno ili pisanim putem zatražiti zaštitu svojih prava s obzirom na kvalitetu, sadržaj i vrstu zdravstvene usluge koja mu se pruža. Ukoliko se dogodi da unatoč svim našim naporima niste zadovoljni kvalitetom naše usluge, imate pravo uputiti prigovor ili pritužbu.
PRIGOVOR- usmeno izraženo nezadovoljstvo
Ljubaznom komunikacijom moguće je riješiti problem i spriječiti nezadovoljstvo. Molimo Vas da prigovor najprije uputite prisutnom osoblju te slijedite njihove upute. Ukoliko nije moguće razgovorom riješiti uzrok Vašeg nezadovoljstva imate pravo uputiti pisanu pritužbu.
PRITUŽBA- pisano izraženo nezadovoljstvo
Pritužbu možete izraziti pisano na obrascu za prijavu pritužbe pacijenta >> download link:
U potpunosti ispunjen obrazac za prijavu pritužbe pacijenta možete dostaviti elektroničkom poštom na adresu: kvalitetasbkt@sbkt.hr ili ulaganjem u za to označeni sandučić koji se nalazi u prizemlju stare i nove zgrade SBKT (kod recepcije).
Odgovor na pritužbu dobit ćete u roku od 8 radnih dana od datuma zaprimanja pritužbe. Ukoliko u tom roku nije moguće odgovoriti biti ćete obaviješteni da je pritužba u fazi rješavanja i da će odgovor uslijediti u roku od 30 dana.
Ako niste zadovoljni poduzetim mjerama, pravnu zaštitu možete zatražiti i obraćanjem:
- Povjerenstvu za zaštitu prava pacijenata u Krapinsko-zagorskoj županiji
Magistarska 1 , 49000 Krapina
Telefon: 049/329-078
- Ministarstvu zdravstva
Ksaver 200a, 10000 Zagreb
Telefon: 01/46 07 555
Telefaks: 01/ 46 77 076
E-mail: pitajtenas@miz.hr
Bijeli telefon (besplatni telefon): 0800-7999
POHVALE I SUGESTIJE
Pohvale i sugestije možete uputiti usmenim ili pisanim putem. Pisane pohvale i sugestije možete upisati u Knjigu dojmova koja se nalazi na recepciji SBKT ili ih dostaviti elektroničkom poštom na adresu: kvalitetasbkt@sbkt.hr.
Želimo Vam ugodan boravak u našoj Bolnici!